پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

دانلود ماشین حساب فوق حرفه ای و قدرتمند DreamCalc Pro 4.7.2 + کرک

تصویر

نقل قول : نرم افزار DreamCalc Professional Edition 4.7.2 یک ماشین حساب علمی برای ویندوز دارای یک سری امکانات منحصر به فرد نسبت به سایر نرم افزار های همسان خود می باشد که در حین کار به این ویژگی های بارز پی خواهید برد که شاید در نوع خود بسیار سودمند و کارا باشد. این نرم افزار محاسبات مالی مانند پرداخت بدهی ماهانه، استهلاک، YTM ،MIRR ،IRR ،NPV، سهم پول و ... را پشتیبانی می کند. نرم افزار دارای ابزار و امکانات فراوانی از جمله کلید % درصد، بیش از 260 تابع، بیش از 360 ثابت فیزیکی و ... برای راحتی استفاده کاربران می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به ترسیم داده و نمایش هندسی، قابلیت تبدیل به KB (kilobytes) ،MB ،GB دارای توابع مالی، :.7<ارای ظاهری گرافیکی و قابل تغییر به وسیله پوسته ها، قابلیت برنامه ریزی، پشتیبانی از کسرهای طبیعی و ... اشاره نمود. 

ادامه مطلب ...

فایل محاسبه سطح مقطع

 در اینجا می خوام یک فایل بسیار جالب و بدرد بخور برای مهندسان عمران معرفی کنم . فایل اکسل محاسبه سطح مقطع پروفیل های فولادی . کاریست بسیار جالب توصیه می کنم حتماً دانلود کنید.

این فایل محاسبه استاندارد محاسبات سطح مقاطع را برای رشته های مختلف مهندسی فراهم مینماید . 

ادامه مطلب ...

مجموعه کامل جداول اشتال

 

تالیف : (مارتا اشنایدر بورگر)

ترجمه :محمد رضا عباسی

در این کتاب جداول پروفیل اشتال و مهمترین پروفیلها ، مواد اولیه نوع اتصالات ، مقررات ساخت و سازه های فولادی در یک مجموعه فشرده و گرد آوری شده است .

این کتاب در ۱۵۹ صفحه کاملترین مجموعه از جداول اشتال را در خود جا داده است . 

ادامه مطلب ...