بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب تکنولوژی فکر + صوتی

تکنولوژی فکر یک سیستم جدید برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه انسان است که از طریق آن تحولی عظیم در نظام فکر، شخصیت، باورها و روحیه‌ی یک انسان ایجاد می‌شود.

دکتر علیرضاآزمندیان ضمن ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانس‌های علمی تکنولوژی‌فکر، سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی‌نظیر تکنولوژی‌فکر به هموطنان ایرانی خود در سال ۱۳۷۶ به ایران مراجعت‌کرد. وی ضمن عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران و تدریس مباحث مهندسی صنایع و سیستم ها در این دانشگاه، به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام‌کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد زندگی آنها را به کلی متحول ساخت. دکتر علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از ۵۰ کشور جهان  از جمله کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی،آمریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه‌ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکری شان به پالایش شخصیت آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها ، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم با شخصیت و اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پرحاصل برای ایران اسلامی ما تربیت‌کند.

 

ادامه مطلب ...

آموزش وتکنیک های تقویت حافظه هوش

شما با گردآوری بحش های مختلف این آموزشها، یک ابزار پرورش مغز در اختیار خواهید داشت که این ابزار نه تنها فوق العاده سرگرم کننده است بلکه شما را قادر خواهد ساخت که با ذهن خود کارهایی را  انجام دهید که هرگز فکرش را هم  نمی کردید.  این آموزش یک سیستم تقویت حافظه ریاضی است که مهارتهای شگفت انگیزی را به شما آموزش خواهد داد.  بخش های مختلف این آموزش یک مجموعه بهم پیوسته است که برای یک دوره صد روزه  برنامه ریزی شده است.  بنابراین مهم است که تمرین های کتاب را گام به گام انجام دهید زیرا یادگیری هر مهارت به مهارتهای قبلی ارتباط دارد.  تکرار تمرینها نیز به نوبه خود بسیار مهم است زیرا هر بار که مهارتی را تمرین می کنید باعث افزایش سرعت و افزایش قدرت تمرکز می گردد.

 

ادامه مطلب ...

کتاب قدرت فکر+ صوتی

 کتاب قدرت فکر اثر دکتر ژوزف مورفی است که توسط هوشیار رزم آرا به فارسی ترجمه گردیده است.این کتاب بیش از 21 چاپ رفته و یکی از برترین کتاب های روانشناسی می باشد که حتما به شما پیشنهاد میکنیم دانلود کرده و این اثر بی نظیر که روانشناسی را در خود گنجانده است را از دست ندهید.

 

ادامه مطلب ...

کتاب صوتی با نفوذ به ناخودآگاه به تمام آرزوهایتان خواهید رسید

 ما انسان ها برای رسیدن به هر دستاوردی به دو نوع تلاش جسمانی و ذهنی نیاز داریم. برای رسیدن به هر خواسته و هدفی فقط به دو درصد تلاش جسمی نیازه و ۹۸ درصد بقیه تلاش ذهنی هست.

به همین دلیل من سال ها به دنبال تکنیک ها و ابزارهایی بودم که این تلاش ذهنی رو راحت تر کنم. و اکنون که کلید گمشده راز را دریافتم می خواهم یکی از این رازها را با شما در میان بگذارم.

 

  

ادامه مطلب ...

کتاب صوتی رویای ثروت

در حال حاضر چقدر درآمد دارید؟

چه دلیلی دارد که نتوانید ۱۰ برابر این مقدار درآمد داشته باشید؟

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید ۱۰ برابر درآمد فعلی‌تان به‌دست آورید؟ 

آیا به نظرتان کسی وجود ندارد که دقیقاً با همان شغلی که شما دارید ۱۰ برابر شما درآمد داشته باشد؟ 

شما با آگاهی از برخی اصول و راهکارها و به‌کارگیری آنها می‌توانید ۱۰ برابر درآمد فعلی خود و حتی ۱۰۰ برابر آن کسب درآمد کنید. 

اما همه این‌ها به آگاهی بر می‌گردد.

 

ادامه مطلب ...

کتاب عبارت های تاکیدی

در این کتاب مجموعه عبارات تاکیدی از کتاب های زیر گردآوری شده است.

قانون توانگری، قانون شفا، چشم دل بگشا و از دولت عشق اثر خانوم کاترین پاندر
نوشته هایی از فلورانس اسکاول شین

در یکی از جملا تاکیدی این کتاب می خوانید:

من مغناطیسی مقاومت ناپذیرم که قدرت جذب همه ارزوهای الهی و خواسته های درستم به سوی من است.

بر طبق اندیشه ها و احساس ها و تصاویر ذهنی که پیوسته به آن سرگرمم و از من برون می تراود.

موهبت های دلخواهم را به سوی خود می کشانم. من کانون کائنات خویشم سرشار از قدرت افرینش می توانم همه آنچه را می خواهم بیافرینم.

آنچه را متشعشع می سازم به سوی خود جذب می کنم. آنچه را ذهنا برمی گزینم و می پذیرم به سوی خویش فرا می خوانم.

کلمات کلیدی: دانلود جملات انگیزشی، متن انگیزشی، جملات موفقیت، متن موفقیت، نوشته های انگیزشی، دانلود جملات تاکیدی، جملات قصار، سخنان ناب بزرگان، فلورانس اسکاول شین، کاترین پاندر، جملات فلورانس اسکاول شین، جملات کاترین پاندر

 

ادامه مطلب ...

کتاب جادوی جملات تاکیدی برای متحول کردن زندگی

آیا به این مزرعه ی شگفت انگیزی (ذهن) که خداوند در اختیار شما قرار داده رسیدگی میکنید ؟ آیا به آن اهمیت میدهید ؟ علف های هرز ( باورهای غلط ) آن را ریشه کن میکنید تا فضا برای رشد و نمو بذرها ( ایده های شما ) به وجود بیاید ؟

یکی از بهترین , قدرتمندترین و ساده ترین راهها برای جایگزین کردن باورهای غلط و فقر آفرین با باورهای مثبت استفاده از جملات تاکیدی مثبت است که در این کتاب به صورت کاملا ساده و موشکافانه به قدرت جادویی این عبارات , مزایای آن و چگونگی استفاده از این جملات اشاره شده است. 

 

ادامه مطلب ...