پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

دانلود نمونه فرم رزومه کاری


حتما بسیاری از شما و دوستان شما برای پیدا کردن کار اقدام کرده و یا خواهید کرد اما آنچه مهم است بیان توانایی های شما به فردی است که با شما مصاحبه می کند.بنابراین امروز تصمیم گرفتیم نمونه رزومه ای را قرار دهیم تا بتوانید راحت تر توانایی های خود و مشخصات خود را برای فرد مورد نظر ارسال نمایید

لازم به ذکر است این فرم توسط بنده جهت کارامدی بیشتر ویرایش شده است.  

ادامه مطلب ...

کتاب آموزش گام به گام اتوکد

 
 

 
این مجموعه یک کتاب آموزش گام به گام اتوکد....خودآموز.... برای دانشجویان و مهندسان عمران می باشد .  
 
ادامه مطلب ...

تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2012 v8.2.8

 cad converter تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2012 v8.2.8

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

دانلود شرایط عمومی پیمان (نشریه ۴۳۱۱)

                  

برای دوستان عزیز شرایط عمومی پیمان(نشریه ۴۳۱۱)  را آماده دانلود کرده ایم که بسیار مهم برای پیمانکاران و مشاوران میباشد و همچنین یکی از منابع کنکور کارشناسی ارشد عمران دانشگاه آزاد رشته مدیریت ساخت است که ۱ تا ۳ سوال از این نشریه مطرح میشود در ادامه میتوانید به دانلود آن بپردازید. 

ادامه مطلب ...

پروژه سازه های فولادی

 

       

دانلود یک پروژه کامل فولاد که طراحی و محاسبه یک ساختمان ۷ طبقه است و در این پروژه شما میتوانید فایل نقشه ها و آنالیز و طراحی کامپیوتری آن با نرم افزار  Etabs , Safe و دفترچه محاسبات را دانلود نمایید.

  

ادامه مطلب ...

پروژه مهندسی پل

اگر خواستار این هستید که با نحوه طراحی و ساخت یک نمونه پل آشنا شوید هم اکنون میتوانید با دانلود این فایل پاورپوینت که در واقع یک پروژه اصول مهندسی پل است به خواسته خود جامه عمل بپوشانید پس درنگ نکرده و دانلود کنید. 

ادامه مطلب ...

پروژه بتن و فولاد

 

پروژه فولاد

این پروژه یک ساختمان را به صورت کاملا دستی و نرم افزار محاسبه و تحلیل کرده است. در طراحی دستی این پروژه مواردی استفاده شده است که در هیچ یک از پروژه ها دیده نشده است. همچنین تمام کارها با توضیحات کامل از منابع مختلف و آیین نامه ها انجام شده است. به طوری که اگر دانشجو استناد به این پروژه کند می تواند به راحتی پروژه خود را انجام دهد.

این پروژه شامل فایل های Auto cad، Etabs  و Safe  هم می باشد.

 

ادامه مطلب ...

پلان مسکونی ۴

مشخصات این پلان :

  • چهار طبقه روی پیلوت
  • سه واحدی
  • ابعاد: ۱۵*۱۴

شامل: پلان پیلوت، پلان پارکینگ، محوطه سازی، پلان تیرریزی، سایت پلان، پلان زیرزمین، پلان طبقات، پلان مبلمان، نماها، برش ها و …

ادامه مطلب ...