پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

جله طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی Style at Home Januray 2010

Style-at-Home-Januray-2010.jpg

در این قسمت مجله طراحی داخلی و دکوراسیون را از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. این مجله در فرمت PDF بوده و شامل 116 صفحه می باشد. طراحان داخلی و دکوراسیون می توانند از ایده ها و طرح های جدید و نوین موجود در این مجله استفاده کرده و جهت جذابیت و زیبایی طرح هایشان بهره بگیرند. امیدواریم این مجله مود رضایت شما قرار بگیرد.
ادامه مطلب ...

CSI Sap2000 14.1

 

 

 

با کمک این محیط میتوان به طراحی سازه های نیم استوانه ای و گنبدی و محاسبه دقیق بسترهای ارتجاعی ساختمان و محاسبه بارهای متحرک بر روی پل ها و محاسبه ی مقاومت بنا در تغییر شکل های فیزیکی وبررسی استحکام دیوارها در برابر فشارهای هیدرو استاتیکی و … پرداخت.

ادامه مطلب ...

AutoDesk AutoCAD 2012 win32/64 نرم افزار حرفه ای نقشه کشی

 

اتوکد AutoDesk AutoCAD 2012 

AutoDesk AutoCAD 2012 نرم افزاری فوق العاده و بی نظیر برای اکثر رشته های مهندسی محسوب می شود و از آن در طراحی پروژه هایی نظیر خودرو سازی، هواپیمایی سازی، کشتی سازی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمانی استفاده می نمایند. کمپانی AutoDesk از دسامبر سال ۱۹۸۲ با عرضه اولین نسخه از این نرم افزار پا به عرصه گذارد و از آن پس همه ساله نسخه جدید و کامل تری را برای کاربران و علاقه مندان ارائه می نماید.

در این نسخه از AutoCAD با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با کمک نمادهای از پیش ساخته می توانید به سرعت و به بهترین ترین شکل ممکن طرح و نقشه مورد نظر خود را بسازید. همچنین شما خواهید توانست پروژهای اتوکد را با برنامه هایی مانند اتوکد آرشیتکت، الکتریکال و مکانیکال و… به اشتراک گذارید. این نرم افزار در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی برای دانلود در اختیار شما قرار دارد.

ادامه مطلب ...

مجموعه 1500 پلان ساختمان Essential House Plan Collection

مجموعه 1500 پلان ساختمان Essential House Plan Collection

در این پست برای دانشجویان عزیز که رشته ی آنان معماری است مجموعه 1500 پلان ساختمان از بهترین پلان ها را به همراه تصویر آماده دریافت کرده ایم.


  

ادامه مطلب ...