پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

دانلود نرم افزار Revit Architecture 2013

 

با استفاده نرم افزار AutoDesk Revit Architecture به خلاقانه ترین پروژه های طراحی خود را دست خواهید یافت. این نرم افزار برای رسم نقشه های حرفه ای ساختمان به کار می رود و از قابلیت ساده کردن پروژه های بزرگ و ایجاد تغییرات در کمترین زمان ممکن پشتیبانی می کند. نرم افزار Revit قادر است پروژه های شما را از ابتدا تا انتها ایجاد و از طریق تصویر سازی حرفه ایی تصویر دقیقی از پروژه ارائه دهد.  هدف از ساخت این برنامه مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. این برنامه از طراحی معماری پایدار، تشخیص روابط، برنامه ریزی ساخت و ساز، و نقشه های ساختمانی پشتیبانی می کند، ضمن اینکه به انجام کار مشارکتی با مهندسین، پیمانکاران، و صاحبان ساختمان کمک ارزنده ایی می کند. کلیه ی تغییرات طرح در راستای این مسیر و در طول توسعه طرح و ایجاد فایلهای مستند، برای هماهنگی بیشتر فرآیندهای ساخت و ساز و ارائه ی مستندات قابل اعتماد به طور خودکار به روز رسانی می شود.

اما در صورتی که تمایل به دانلود دارید (همانطور که خود من هم نهایتا مجبور شدم دانلود کنم چون که نتونستم مستقیما خریداری کنم و به فروشگاههای اینترنتی هم اعتماد ندارم) دو تا وب سایت دانلود مستقیم بهتون معرفی می کنم که می توانید از اونجا دانلود کنید . منتها بعد از دانلود برای نصب مشکلاتی هست که عرض می کنم و راه حلشم می گم.

http://soft98.ir/software/engineering/3602-Autodesk-Revit-Architecture.html

http://p30download.com/fa/entry/37613/

بعد از دانلود یک فایل image دارید که باید روی dvd رایت بشود و برای رایتش باید از نرم افزارهای رایت image از قبیل alcohol120 یا astroburnpro یا nero یا ... استفاده کنید که توی همون سایتهای دانلود بالا راهنماییتون کرده است . اما مشکل اینجاست که حجم dvd مورد نیاز بیش از 5 گیگا بایت هست و dvd های معمولی 4.7 گیگا بایت هستند .من نتونستم روی dvd رایت کنم بنابراین مجبور شدم با همون نرم افزارهای رایت virtual drive بسازم تا بصورت درایو مجازی از روی هارد نصب کنم .مشکل بعدی که بوجود میاد اینه که وسط نصب میگه insert revit architecture 2013 dvd و اونوقت هست که دیدم این راه هم جواب نمیده(خیلی ها به همین مشکل برخورد کردند) . نهایتا با یک ذره جستجوی اینترنتی به این نتیجه رسیدم که با همون نرم افزارهای virtual drive باید اطلاعات dvd را روی هارد copy , paste کرد و مستقیما از روی source کپی شده روی هارد نصب کرد و این راه جواب داد .

پس بطور خلاصه :

1- دانلود Image

2- کپی یا extract محتویات image روی هارد از روی virtual drive

3-نصب از روی source کپی شده روی هارد

------------------------------------------------------------------------------

نکته بعدی این هست که شما نرم افزار رو بخرید یا دانلود کنید بهر حال نرم افزار us metric library یا همون family ها رو نداره .نه به این دلیل که توی ایران ناقص کرک شده بلکه به این دلیل که شرکت اتودسک نرم افزار را ناقص در اختیار خریدار قرار داده .

برای رفع این نقص 2 راه دارید :

1- در صورتی که به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید موقع نصب به اینترنت وصل باشید و در بخش config نصب us metric رو انتخاب کنید و اجازه بدهید تا موقع نصب اینها را دانلود کنه . منتها چون با ip ایران مشکل داره و تحریم هستیم باید چیز پی ان یا چیز فایر داشته باشید .

2- در صورتی که نمی خواهید موقع نصب به اینترنت وصل باشید بعد از نصب می توانید us metric را جداگانه دانلود کنید و در مسیر C:\ProgramData\Autodesk\RAC 2013

کپی نمایید .

us metric را از سایت زیر می توانید دانلود نمایید :

http://www.avaxhome.ws/software/US_Metric_Content_for_Autodesk_Revit_2013.html

http://letitbit.net/download/70787.702de268bc90bb8b187a2fd33786/umcfadr13.rar.html

http://uploaded.to/file/qy7gy5ee/umcfadr13.rar

http://www.rapidgator.net/file/3106727/umcfadr13.rar.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد