پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

پارس عمران

مرکز آموزش مهندسی عمران و معماری

نرم افزار رایگان صورت وضعیت95 تحت اکسل به نفع موسسه خیریه محک

با معرفی نرم افزار رایگان صورت وضعیت تحت اکسل طبق فهرست بها 95 تمام رشته ها در خدمت شما هستیم این نرم افزار به نفع موسسه محک که همه ما آن را میشناسیم و مربوط به کودکان سرطانی هست از طرف آقای مهندس نادر آریا تهیه و  ارسال شده است که در ادامه توضیحات کامل ایشان را میخوانید و میتوانید این نرم افزار را دانلود بفرمایید همچنین در فایل زیپ دانلودی راهنمای مصور  این نرم افزار نیز موجود است

سلام به همه همکاران سختکوشم ؛ هدف من از  تهیه این برنامه شروع یک حرکت مثبت و در آغاز کمک به کودکان سرطانی از طریق موسسه رسمی و شناخته شده محک هستش از آنجایی که من یک برنامه نویس حرفه ای نیستم ،این نسخه آزمایشی که قطعا را به عنوان نمونه خدمتتون ارائه میدم که ایرادات اون رو با نظرات حرفه ای شما برطرف کنم و در نسخ بعدی به صورت کاملتر( محاسبه حمل و تعدیل) و شکیل تر ، در اختیارتون بزارم. امیدوارم در این راه خیرخواهانه خیزش خودجوشی رو کلید زده باشیم. خواهش میکنم در صورت استفاده یا عدم استفاده از این برنامه مبلغ دلخواهی رو به موسسه محک کمک کنید. حتی اگر درمجموع ۱۰۰۰  تومان هم کمک بشه همه  ما به هدفمون  که همانا گسترش فرهنگ یاری رسانی به دردمندان هست ، خواهیم رسید. مطلعم که برنامه های بسیار کامل و حرفه ای در بازار موجود هستند اما تقاضا دارم بیشتر به دلیل ایجاد این برنامه توجه بفرمایید تا شکل و شمایل غیر حرفه ای و ابتدایی اون. با شماره گیری #۲۳۵۴۰*۷۳۳* با موبایل امکان کمک فراهم هست(سامانه سایت رسمی محک) .   مطمئنا لازم به توضیح نیست که  هیچگونه منافع مادی از این برنا مه عاید من نخواهد شد و کمکهای داوطلبانه شما مستقیما به حساب موسسه خیریه کودکان سرطانی محک واریز میشه 

 

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد